| # |
نام / نام خانوادگی |
تاریخ: |
|
۱ |
زهرا رحمانی
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲
|
| برای دو دیوار که وسطشون ورودی اتاق خواب هست باید حتما هر دو دیوار یک جور کا... |
|
۲ |
جواد گودرزی
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲
|
| من سال گذشته لمینت برای کف پذیرایی کار کردم.الان درز واکرده. البته متاسفانه... |
|
۳ |
شهرام اسعدي
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸
|
| با سلام و خسته نباشيد. ميخواستم بدونم پوسترهايي كه الان موجود است مثل 8 تيك... |
|
۴ |
مجید فریدونی
|
۱۳۹۶/۰۴/۲۱
|
| با عرض سلام و ادب و احترام، من قصد دارم از بین کابینتی pvc در آشپزخانه استف... |
|
۵ |
حمیدرضا
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۳
|
| با سلام و احترام
برای یک اتاق 12 متری با ارتفاع 2.40، 3 کارتن دیوارپوش کاف... |
|
۶ |
آوا وهاب نژاد
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۴
|
| سلام،من خونه م ۸۰ متره،دو تا ستون روبروی هو داخل دیوار خورده که میخوام سنگ ... |
|
۷ |
الهه قاسمی
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۲
|
| سلام خسته نباشید.ما خونمون تا کمر سنگه میخوایم کاغذ بزنیم.باید چه طرح و رنگ... |
|
۸ |
سعید قهرمانی
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۴
|
| سلام ، هزینه طراحی دکوراسیون یک واحد 90 متری چقدره؟... |
|
۹ |
ساغر
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۳
|
| با عرض سلام.خانه نوساز ما دارای قرنیز سنگی بد رنگ با ارتفاع 11 سانت میباشد ... |
|
۱۰ |
شهابی
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۳
|
| باسلام.میخواستم بدونم اگه کاغذ دیواری را بدون دیوار کوب در کنجها و نبش دیوا... |
|
۱۱ |
مسعودنیا
|
۱۳۹۴/۱۱/۲۳
|
| سلام منزل من کوچک هست رنگ مبل های من کرم نسکافه ای هست و میخواهم یک دیوار ر... |
|
۱۲ |
رضا
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۷
|
| با عرض سلام کفپوش بارتولی رولی هم داریم؟... |
|
۱۳ |
رضا سرابی
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۷
|
| با سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم شدم
1 ) می خواستم بدونم اگر بخواهیم برا... |
|
۱۴ |
خسرو اقایی
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۵
|
| سلام میخواستم تازه شروع به فروش کاغذ دیواری کنم ممنون میشم برای طراحی مغازه... |
|
۱۵ |
حمید فاخر
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۱
|
| با سلام و عرض تشکر بابت خدماتتون.
بنده قصد دارم کاغذ دیواری برای مغازه فرو... |
|
۱۶ |
پرنیا
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۹
|
| سلام وب سایتتان خیلی عالیه که تمام اطلاعات را داره میخواستم بدونم برای طراح... |
|
۱۷ |
احمد ثقفی
|
۱۳۹۴/۱۰/۰۶
|
| ضمن عرض سلام و عرض ادب من میخوام مغازه آبمیوه و بستنی راه اندازی کنم و دیوا... |
|
۱۸ |
رضا نشاطیان
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۳
|
| سلام خسته نباشید.رنگ سبزبرای اتاق خواب خوب میشه؟وشما موردی سراغ دارید؟... |
|
۱۹ |
سحر حمدي
|
۱۳۹۴/۰۷/۱۶
|
| با سلام و تشكر از سايتون
منزل ما نوسازه ولي سقفش بسيار ساده است و هيچگونه ... |
|
۲۰ |
ابوذر ستوده
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۸
|
| با سلام و عرض خسته نباشید
ابتدا باید تشکر کنم بابت وب سایت عالیتون که همه ... |
|
۲۱ |
جمشیدی
|
۱۳۹۴/۰۶/۰۳
|
| با سلام مبارزه خواستم ببينم طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی واحد مسکونی در شهر... |
|
۲۲ |
مریم صفری
|
۱۳۹۴/۰۵/۲۴
|
| با عرض سلام و خسته نباشید
به تازگی منزلمونو بازسازی کردیم، میخواسم بدونم... |
|
۲۳ |
علیرضامحدث
|
۱۳۹۴/۰۵/۰۳
|
| سلام لطفا دراین مورد که برای پوشاندن کاشیهای قدیمی درفضای مابین کابینتهاآیا... |
|
۲۴ |
علیرضا باغیشنی
|
۱۳۹۴/۰۱/۲۲
|
| با سلام من درحال ساخت منزل مسکونی میباشم خواستم درمورد طراحی داخلی منزل بمن... |
|
۲۵ |
بهرام بقایی
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۸
|
| با سلام وخسته نباشید /من دیوار پشت تلویزیونم سنگ انتیک هستش و مبل هایم طرح ... |
|
۲۶ |
مریم سعیدی
|
۱۳۹۳/۰۹/۰۱
|
| با سلام میخواستم سوال کنم میشود برای پوشاندن اهنهای باد بند که در سالن کامل... |